Aldatan kadınların itirafları güneş gazetesi


Arkadaşlar ricam, lütfen yazıyı sonuna kadar okuyun ve görüşlerinizi yazın. Yorumlarınız bu konu için gerçekten çok önemli

Şu iki gündür kafamı meşgul eden ve beni derinden üzen bir olayla karşılaştım. Çalıştığım yerde ki çok sevdiğim, bal gibi iyi ve temiz kalpli ablamı eşi aldatıyormuş. Kendisi yazıcıdan aldığı çıktıyı bana gösterdi. O kadar üzüldüm ve yıkıldım ki, gözlerim doldu demek inanın yalan olmaz. Sitem ettim bu dünyaya ve bu insanlığımıza…

Şimdi aldatmak kelimesine geriden bir bakarsak gerçekten hiç hoş bir söze benzemiyor. ALDATMAK! Eşini, komşunu, kardeşini, müşterini…. Tamamen sahtekarlığın eş anlamlısı olması gereken bir sözcük. Ben bu akşam bir insanın eşini aldatması konusuna değinmek ve dolan içimi bloğuma içimi dökmek istiyorum.

 

Bir insan severek ya da sevmeyerek biriyle evlenir ve de vlenirken birbirlerine sadakat sözü verilir. Fakat bir zaman gelir ki, insanın aklında ne o söz kalır ne de eşi çocukları. Bir yerinde ki bir çıkıntı veya girintini keyfine takılıp gider ucu bucağı olmayan yanlış bir yolun. Aşk lafları veya hayaller güya işi müsbet yapar, yani şeyini keyfinde değilmiş havası verir insana. Takılır şahsiyetsiz bir insanın peşine ve Allahı, ailesini, çevresini karşısına alır hiç düşünmeden. Bir yapar belki biraz vicdanı sızlar, iki yapar artık yaptığı normal gelir. Fakat şunu unutarak kendini sürekli kandırır bir şey olmaz diyerekten. “Hiç bir şey sonsuza kadar gizli kalmaz”. Fakat şu bie gerçektir ki, yanlış yoldan kimse sağlam çıkmaz. Elinde sonunda ahını aldığı insanların ahlarının karşılığı olan cezasını çeker. Ama artık çok geç olabilir.

Şimdi olayı şu şekilde düşünelim. Bir adam karısını aldattı ve çok rahat davranıyor. Eşi şüpheleniyor ve adama söylüyor. Adam kadını paronayaklıkla ve kıskançlıkla suçluyor. Bir insan bu kadar düşebilir mi? Sen git birileriyle düş kalk, sonra utanmadan eşini paronayaklıkla suçla. Böyle düşüklük, şahsiyetsizlik, utanmazlık olur mu? Sen git aldat ve hiç vicdanın sızlamadan akşam eve gelince çocuğunu bir baba edasıyla sev ve bir koca edasıyla karının yanına yat. İnsanda az vicdan olsa, onun sızısından her gün başını taşlara vurması gerekir.

Arkadaşlar, dinimizde zina yapmak haramdır hele bir de evli iken zina yapmanın cezası ölümdür. Hadi işin dini boyutunu geçsek, aldatmak son derece insanlık dışı, karaktersizce ve aşağılıkça bir davranıştır.

Unutmayalım ki, haram yoldan ne mutluluk gelir ne de huzur. Ona göre elimizi vicdanımıza koyalım ve yaptıklarımızı bir kez daha muhasebe edelim. Eğer bu yazıyı okuyan ve böyle bir durumda olan bir insan varsa, hemen şimdi tövbe edip o işten uzak dursun. Kesinlikle mantığı ön plana koyarak, duygularına kapılmadan ve erteleme yapmadan bu uçurumdan kurtulsun. Hem kendinize yazık edersiniz hem de ailenizin ahını alırsınız.

Ve son kez hatırlatmak istiyorum. Şeytanlaşmış kadın ve erkeklerden uzak durun. Onların size ne yararı olabilir ne de sizi doğru olan bir yola götürebilir. Ve şunu da unutmayın “HİÇ BİR ŞEY EBEDİYEN GİZLİ KALMAZ”

Zina İle İlgili Ayetler:

* Zinaya yaklaşmayın! O; hayasızlık, çirkin, aşağı bir iş, kötü bir yoldur. [İsra 32]
* Fuhsun açiğina da, gizlisine de yaklasmayin. (Enam 151)

About these ads

Haziran 19, 2010 tarihinde Haber içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: